اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

گابریل پین الماس کادرفنی استقلال| بدون باخت درپایان نیم فصل

  • کد خبر: ۹۵۷۱۶
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
گابریل پین الماس کادرفنی استقلال| بدون باخت درپایان نیم فصل
استقلال بدون باخت به کارش درنیم فصل نخست لیگ بیست و یکم پایان داد. در خلق این رکورد گابریل پین را باید نقش آفرین اصلی استقلال دانست. مردی که خط دفاع این تیم را به کلی متحول کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال با رکورد بی نظیری در همه دوران حضورش درلیگ برتر به انتهای نیم فصل رسید و توانست بدون باخت به کارش خاتمه دهد. آبی‌ها در هیچ یک از دوران طلایی خود در لیگ برتر موفق به ثبت آمار شگفت انگیز «بدون باخت» تا پایان نیم فصل اول نشده بودند، اما در فصل بیست و یکم به این مهم دست یافتند و با آمار قابل توجهی قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کردند؛ رکوردی که هیچ گاه در این تیم ثبت نشده است. حتی استقلال در فصولی که قهرمان لیگ می‌شد نیز سابقه نباختن درنیم فصل را نداشت، اما دراین فصل سنت تازه‌ای را رقم زد و بدون باخت و تنها با ۵ گل خورده به پایان نیم فصل رسید. این آمار البته مرهون ابتکاراتی است که پیرمرد ایتالیایی در استقلال لیگ بیست و یکم پدیده آورده است؛ مردی که بدون هیاهو و درسکوت محض از ابتدای لیگ بیست و یکم خط دفاعی رسوخ ناپذیر را در استقلال ایجاد کرد.  

گابریل پین به سبک مربیان ایتالیایی خط دفاع محکمی برای استقلال پدید آورد که اگر چنین شرایطی دراستقلال لیگ بیست و یکم ایجاد نمی‌شد بدون شک استقلال نمی‌توانست در صدر جدول قرار بگیرد و جایگاه خود را حفظ کند.

دراین میان فرهاد مجیدی هم حتما نقشی مهم دراستقلال داشته، اما بدون تعارف کسی که توانسته تحولی بزرگ در بخش دفاعی استقلال ایجاد کند، همین مرد ایتالیایی است.  

تردیدی نیست اگر استقلال در نیم فصل دوم نیز با همین منوال حرکت کند شانس بالایی برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت و چه بسا با ابتکارات آقای پین بتواند رکوردی ماندگار در دنیای فوتبال را نیز از خود به یادگار بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->